A haditerv

2015. december 31. - vaczkor

plan2014.jpg

Az elmúlt napokban folyamatosan az interneten lógtam és próbáltam utána járni a fogyás, diéta, izomtömeg-növelés, teljesítménynövelés témáknak. A Shop.Builder Webáruház "A gyors izomnövelés aranyszabályai" és a Scitek "Útmutató zsírégető edzéshez" ebookjait ajánlom mindenkinek aki hasonló útra lép mint én, mivel tök jól elmagyarázzák, hogy hogy miért fontos a helyes táplálkozás, hogyan kell kinéznie egy edzéstervnek.

Eddig - szerintem - mindig ott csesztem el, hogy nem volt terv. Elhatároztam, hogy lemegyek edzeni és mivel nem láttam az eredményét, feladtam az egészet. Most másként lesz!

Tudom, hogy nem egy hónap alatt lettem olyan, amilyen; így nem is várhatom el, hogy egy hónap alatt úgy nézzek ki mint Schwarzenegger.

Az első két hónapban a célom az, hogy a sport és az egészséges táplálkozás a mindennapi rutinom része legyen. 

Szerezném ha kicsit fogynék is, ezért szénhidrát mentes diétán leszek majd és heti 4 alkalommal járok edzeni. Az edzés inkább kardió lesz. 70%-ban futás, bringázás és 30%-ban pedig súlyzós gyakorlatokat fogok csinálni, hogy rendesen átmozgassam magam.

A hatás turbozásáért napi 4 alkalommal fogok Super Fat Burner zsírégető tablettát szedni.

A "hozzászoktató" időszak után fokozatosan kapcsolok majd rá az izomtömeg-növelésre, de a diéta marad! 

Van esetleg tanácsotok, ötletetek, amit megfogadjak?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása