Day 28: Az első hónap

2016. január 31. - vaczkor

28.jpg

Véget ért az első hónap, és bár sajnos nem látszódik rajtam egyenlőre semmilyen változás, nagyon elégedett vagyok. Büszke vagyok magamra, hogy meg tudtam tartani a motivációmat, és, hogy volt bennem elég akaraterő és fegyelem, hogy ne gyújtsak rá.

A 28 nap alatt, hétszer voltam Thor Beavatáson és lefutottam 29 kilométert. Februárban a cél, hogy heti 3 alkalommal menjek egy crossfitre, és heti egyszer futni, illetve, hogy a távot felküzdjem minimum 7 km-re!

hétfő kedd szerda csütörtök péntek szombat vasárnap
Thor Futás 5km
Thor Thor Futás 6km
Thor Thor Futás 6km
Futás 6km Thor Futás 6km

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuggovagyok 2016.02.07. 12:33:04

Szia. Mi a véleményed a helyről, az edzőről, úgy általában mindenről? Én márciusban tervezem hogy egy Beavatásban részt veszek.

vaczkor 2016.02.09. 07:58:00

Szevasz Függővagyok!
Én az újbudai Thor-ba járok, és csak jókat tudok róla mondani.
Abban az esetben, ha nem vagy gyakorlott kondiba járó, és szeretnéd megtanulni, hogy hogyan kell helyesen végezni a gyakorlatokat, akkor a Beavatás neked való. Ha viszont nem, akkor lehet, hogy picit lassú lesz neked az első hónap. Hajrá!
süti beállítások módosítása