Day 55: Sikerült a 10 km!

2016. február 28. - vaczkor

10km.jpg

52 napja futottam először, akkor még csak 5 km-t, és azt is nagyon nehezen. Ma viszont 67 perc alatt sikeresen teljesítettem a 10 km-es távot. Igazából nem is volt annyira nehéz, a legnagyobb gondot a cipőm okozta.

Úgyhogy már nem is tartok annyira a távtól és egyre jobban várom az idei futóversenyeket!

Nagyon büszke vagyok magamra, meg is paskoltam a vállamat, sőt, annyira boldog vagyok, hogy meg is osztok veletek egy képet rólam. A fenti fotón én vagyok.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása