Day 103: Holnap Vivicitta

2016. április 16. - vaczkor

2016-04-16_07_552.jpg

El sem hiszem, hogy már 100 napja vezetem a blogot, és hogy holnap indulok életem első futóversenyén, pedig közel 4 hónapja még a futópadon is szenvedtem. Nagyon sokat fejlődtem ez alatt az időszak alatt, leginkább akaraterőben, illetve kitartásban.

A héten átvettem a mezt és a rajtszámot is, és úgy néz ki, hogy már a lábam is jobban van. Egyre inkább várom már a holnapot, izgulok, hogy milyen lesz majd több ezer emberrel együtt megtenni a távot!

Szerencsére nem egyedül indulok majd, hanem több ismerősöm/barátom is versenyez majd; van aki 10 km-en, van aki félmaratont vagy akár teljes maratont is lefut. Mindenkinek innen szurkolok!

Holnap pedig beszámolok majd az élményekről!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása