Day 61: Megbotlottam

2016. március 07. - vaczkor

dohanyzas.jpg

A hétvégén megbotlottam, és sajnos nem csak, hogy iszonyatos módon berugtam, de majdnem egy egész dobozt elszívtam.

Egyébként azt vettem észre magamon, hogy amióta elkezdtem ezt az egészet, sokkal ingerlékenyebb, agresszívebb vagyok, pedig pont arra számítottam, hogy az edzésekkel le tudom vezetni a feszültséget.

Gondolkoztam, hogy mi lehet ennek az oka, és arra jutottam, hogy valószínűleg az, hogy annyira lekolrátoztam és beszabályoztam magam, hogy amikor végre elengedtem magam, akkor átcsaptam a másik végletbe, és hát, kikeltem magamból.

Mi a tanulság? Meg kellene találni az egyensúlyt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása