Az új csukám: Asics Kayano 21

2016. március 08. - vaczkor

asicskayano21.jpg

Ma megvettem életem első futócipőjét, méghozzá az Asics Kayano 21-et, mivel az előző cipőm feltörte a lábam, és lassan jönnek a futóversenyek.

Kimentem a váci úti Spuriba, mivel azt mondták az ismerőseim, hogy ott profi csapat segít majd nekem a legjobb cipő kiválasztásában. Sajnos, nem a legszívélyesebb eladót sikerült kifognom, és eléggé feszélyezve éreztem magam az üzletben.

Végül az Allee-ban található Intersportban kötöttem ki, ahol - engem is meglepett - egy nagyon segítőkész eladóval hozott össze a sors, aki mutatta nekem a fenti 54.000-es csukát; ami, mivel utolsó darab le volt értékelve 40.000-re, és Allee kedd révén, még abból is kaptam 20% kedvezményt.

Így, azt hiszem, hogy a világtörténelem legmázlistábbjaként már én is az Asics futócipő tulajdonosok táborába kerültem! :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2016.03.16. 18:29:25

Nekem is van egy ilyen, fekete-fehér kivitel. 54be került és minden ezrest megér!!! Jól választottál!!! Hajrá!!! :)
süti beállítások módosítása