Day37: Lebetegedtem

2016. február 12. - vaczkor

ill.jpg

Ez a hét, eléggé rosszul indult, hiszen hétfőn hajnalban arra ébredtem, hogy ver a víz és ráz a hideg. Lázam nem volt, de alig bírtam aludni, inkább csak forgolódtam az ágyban. Nem is emlékszem, hogy mikor voltam utoljára beteg! 

Reggel el is mentem a háziorvosomhoz, aki ki is írt. Úgyhogy nem volt más választásom, mint becsörögni az irodába, hogy futározzák el nekem a laptopot, hogy otthonról tudjak dolgozni. Mondanom sem kell, hogy nem is voltam a héten edzésen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása