Day 7: Eddig minden sima liba

2016. január 10. - vaczkor

day7.jpg

Hét napja kezdtem el visszavenni az egészségem és a testem felett az uralmat. Eldöntöttem, hogy helyesen fogok táplálkozni és rendszeresen mozogni azzal a céllal, hogy végre örömmel nézhessek a tükörbe.

Jelentem, hogy az első hét véget ért, és nem is volt annyira nehéz, mint gondoltam. De tudom, hogy ez még csak a kezdet, az út eleje, a neheze még hátra van!

A héten 4 alkalommal mozogtam; abból egyszer a Thor Beavatás edzésen voltam, egyszer pedig futni. Ezen felül odafigyelek, hogy mit eszek. Például elhagytam a cukrot és a péksüteményeket, helyettük inkább csirkemellet, rizst, gyümölcsöket és zöldségeket eszem.

Mégis az egyik legnagyobb eredménynek azt érzem, hogy nem gyújtottam rá már egy hete!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása