App ajánló: MyFitnessPal

2015. december 30. - vaczkor

myfitnesspal.png

Amikor eldöntöttem, hogy belefogok, tudtam, hogy kell majd egy olyan eszköz, amivel folyamatosan trackelni tudom magam. Azt, hogy mennyit eszek, mennyit edzek; azaz, hogy hogyan is állok. 

Jó pár appot rátöltöttem a telefonomra, de nekem legjobban a myfitnesspal vált be.

Miután az alkalmazásban megadod az adataid, és persze a célt, amiért küzdesz; kiszámolja, hogy naponta mennyi kalóriát kellene bevinned a szervezetedbe, illetve milyen bontásban (szénhidrát, zsír, protein, stb).

Azért szeretem, mert könnyen és egyszerűen vezetni tudom benne, hogy mikor és mit ettem vagy mennyit mozogtam; így állandóan látom, hogy hogyan is állok a tervhez képest. 

Rengeteg kaját már felvittek mások, így könnyen meg lehet találni mondjuk a Jóreggelt szeletet benne, így szerintem elég pontos eredményt is ad. Ha esetleg valami mégsem lenne meg benne, akkor gyorsan levadászom a netről, mondjuk innen.

Ti melyik appot használjátok?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása