Day 97: Meghúztam a lábam

2016. április 10. - vaczkor

day97.jpg

Már csak 1 hét van hátra a Vivicittáig, és még igazából egyszer sem futottam a városban. Úgyhogy ma rászántam magam, hogy lefutom a 10 km-es távot. Egyrészt hogy szoktassam magam a betonon való kocogáshoz, másrészt, hogy megtudjam, hogy mennyi a szintidőm akkor, ha nem a futópadon vagyok.

Kifutottam hát a Kopaszi-gátra, végig a budai rakparton egészen az Erzsébet hídig, a másik oldalon vissza, a Szabadság hídon át a Móricz Zsigmond körtéren keresztül pedig haza. Ez pontosan 10 km, amit 70 perc alatt tettem meg. Ami szerintem nem is olyan rossz idő.

Viszont most estére nagyon elkezdett nyilalni a bal térdhajlatomban, ha be akartam hajlítani a lábam, vagy éppen léptem, úgyhogy szerintem meghúztam a lábam. Most jegelem, kenegetem Flektor géllel és pihentetem. Nem is megyek a héten valószínűleg Crossfit-re.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása